Često postavljena pitanja

Pronađite odgovore na najčešća pitanja o našim računovodstvenim uslugama. Ako ne pronađete što tražite, slobodno nas kontaktirajte!

Koje dokumente trebam donijeti za poreznu prijavu?

Za izradu porezne prijave potrebno je donijeti potvrde o prihodima, evidenciju o troškovima, potvrde o uplaćenim doprinosima, podatke o članovima kućanstva (ako su relevantni) te ostalu dokumentaciju koja može utjecati na vaš porezni status. Ako niste sigurni – slobodno nas kontaktirajte, pomoći ćemo vam pripremiti sve što je potrebno.

Zašto ste bolji od drugih računovođa?

Naš tim kombinira dugogodišnje iskustvo s individualnim pristupom svakom klijentu. Brzi smo, ažurni i dostupni za sva vaša pitanja. Uz nas dobivate više od brojki – dobivate partnera koji razumije vaše poslovanje i pomaže vam rasti.

Zašto bih trebao promijeniti trenutnog računovođu?

Ako ne dobivate pravovremene informacije, ako niste sigurni u točnost obračuna, ili ako osjećate da nemate podršku kakvu zaslužujete – možda je vrijeme za promjenu. Dobar računovođa mora biti uz vas, pratiti promjene zakona i aktivno doprinositi vašem poslovanju.

Trebam li voditi poslovne knjige ako sam paušalni obrt?

Ne morate voditi klasične poslovne knjige, ali ste dužni voditi evidenciju prometa i čuvati račune.

Koja je razlika između obrta i d.o.o.-a?

Obrt je jednostavniji za pokretanje, ali vlasnik odgovara svojom imovinom, dok d.o.o. ima ograničenu odgovornost i nešto složenije vođenje.

Kada moram postati obveznik PDV-a?

Ako u prethodnoj ili tekućoj godini prijeđete prag od 60.000 eura prometa, obvezni ste ući u sustav PDV-a.

Kada moram postati obveznik PDV-a?

Ako u prethodnoj ili tekućoj godini prijeđete prag od 40.000 eura prometa, obvezni ste ući u sustav PDV-a.

Koliko dugo moram čuvati poslovnu dokumentaciju?

Zakonski rok za čuvanje dokumentacije je najčešće 11 godina, ovisno o vrsti dokumenata.

Mogu li troškove mobitela i automobila staviti kao trošak firme?

Da, ali pod određenim uvjetima i u određenom postotku, ovisno o korištenju u poslovne svrhe.

Trebam li imati ugovor o radu u vlastitoj firmi?

Ako ste zaposleni u vlastitoj firmi (npr. kao direktor), obavezni ste imati ugovor i plaćati doprinose.

Kako mogu smanjiti poreznu obvezu?

Kroz legalne olakšice, reinvestiranje dobiti, optimalno korištenje troškova i planiranje poslovanja.

Koliko često trebam dostavljati papire računovođi?

Idealno je mjesečno, a minimalno do roka za predaju PDV-a ili drugih zakonskih obveza.

Možete li mi pomoći kod poreznog nadzora ili inspekcije?

Da, pružamo podršku, pripremu dokumentacije i komunikaciju s nadležnim tijelima.

Kontaktiraj Nas

Za sva pitanja o računovodstvu, porezima ili financijskom savjetovanju – tu smo za vas! Javite nam se.

kservis@solis.hr

(031) 213-115

Vinkovačka 68 (CRAS poslovni centar) Osijek, 31000

Pon-Pet: 07:00-15:00h